woensdag, maart 14, 2007

* blaast eens heel hard *


* krijgt een hoestbui*


Hallo allemaal!

Vandaag heb ik eventjes het stof van mijn blog geblazen. 't Was nu toch weer al beschamend lang geleden dat ik hier nog iets op te vertellen had. Vreselijk vind ik dat...
En minstens even erg is mijn gebrek aan commentaren op de posts van anderen. Bij deze mijn verontschuldigingen.

Nu heb ik niet direct een reden waarom ik al zolang niets meer gepost heb. De enige reden die ik kan verzinnen is dat ik gewoon niet veel te vertellen heb. Niet dat dat een slecht iets is... maar ja, voor jullie natuurlijk wel een beetje saai.

Ik leid een nogal gewoon leventje, met eigenlijk niet zoveel verrassends of interessants te schrijven. Ofwel is mijn inspiratie gewoon zoek, dat kan ook.

Ik kan wel schrijven over mijn nieuw computerspelletje, maar dat is voor een andere post als ik er eindelijk foto's van getrokken heb.
Ik zou ook kunnen vertellen over mijn aanslepende moeheid, maar dat komt er op neer dat ik gewoon steeds te laat in mijn bed kruip, en ik schrijf graag positieve dingen over mezelf. Dus dat valt ook al weg.
Ik zou kunnen vertellen over mijn danslessen. Die zijn leuk, maar erg moeilijk en ik zie het examen voor geen meter zitten. Dus da's ook niet zo'n positieve noot... Blijkbaar wordt een mens zijn/haar geheugen na de twintigste verjaardag een stuk onbetrouwbaarder.
Ik zou ook kunnen vertellen over mijn experiment van het naaien van tekeningen op handdoeken. Maar mss wijd ik daar ook best een andere post aan, want daar heb ik echt mooie foto's van.
Hmm... nu ik het zo bekijk, zal ik mss toch nog redenen hebben om mijn blog niet opnieuw te laten bestoffen. Maar dat zal niet voor nu zijn. 'k Heb mezelf beloofd enkele artikels te lezen uit mijn cursus gezinspedagogiek.

een stoffige knuffel!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

ik hou van goede voornemens en aankomend nieuws. Liefs,

Veerle zei

Leukleuk!
Ik zal mijn best doen om je niet te lang op je honger te laten zitten

Jolien zei

amai veerle, en jij zegt dat je inspiratie zoek is?? je kan gewoon mooi schrijven en dat zorgt ervoor dat inspiratie al niet zo heel erg meer nodig is. een onderwerp heb je nodig, en dat heb je en dan dat prachtige talent om te kunnen schrijven dat jij, zo weten we allemaal, in je vingers hebt!
mooie post, deze!
ik zal iets anders moeten verzinnen dan dat idee van dat stof, want mijn blog is minstens even bestofd! hoewel ik ideeën heb om er dingen op te zetten, hoor. ik moet er mij eens een uurtje achter zetten. zekerheid kan ik niet geven over wanneer dit zal gebeuren want voor zekerheid heb ik geen talent. flauw excuus, hé. maar ik vind het wel een leuk idee. gehaald uit de verfilming van 'mansfield park' van patricia rozema: "i have no talent for certainty, susy," zegt fanny als ze net een aanbidder heeft afgewezen en haar zus vraagt of ze daar wel zeker over is. een goed antwoord, maar een beetje laf. dat is het in mijn geval ook, erken ik. dus geef me gewoon nog even de tijd en dan maak ik mijn blog weer de moeite waard om eens naartoe te surfen.

beloofd.

jolien

josefine zei

josefine ziet in deze nieuwe post golven of bijna tsunami's van (blijkbaar onbewuste) inspiratie en is daar bijzonder verheugd over!