donderdag, augustus 07, 2008

Posts posten

Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier nog iets gepost heb. Dus ben ik bij mezelf eens nagegaan wat daar de oorzaak van zou kunnen zijn.
* Het zou kunnen dat ik zo'n danig saai leven heb en hele dagen niks meemaak en niks bedenk, waardoor er dus ook niets te schrijven valt.
--> Dat is niet de reden.
* Het zou kunnen dat ik het helemaal niet meer leuk vind om een blog te schrijven en er dus mee gestopt ben.
--> Ook dit is niet de reden.
* Het zou kunnen dat ik 3 maand op reis ben zonder internetverbinding.
--> Dit is ook niet de reden.

Ik zou nog een heleboel dwaze dingen kunnen verzinnen die niet de reden zijn waarom ik al zo lang niets meer gepost heb, maar daar ga ik mijn lezers (als ik er nog heb) niet verder mee vervelen.

De echte reden waarom ik zo lang niets meer gepost heb, is omdat ik gewoon te veel dingen wil doen en er nooit genoeg tijd en energie beschikbaar is om alles te doen. Een oplossing zou kunnen zijn om gewoon minder dingen te willen. Maar helaas steek ik zo niet in elkaar, ik wil nog steeds heeeeel veeeel dingen doen. Ik zal dus niet beloven dat de vertraging in posts nooit meer zal voorkomen, maar ik zal gewoon mijn best doen om het niet meer zo ver te laten komen. (behalve af en toe, want het is wel plezant om posts zoals deze te schrijven ;-) )

Geen opmerkingen: