zaterdag, november 18, 2006

golfjes

De laatste tijd ben ik een beetje als een golfje (een moe golfje weliswaar). Ik ga zo'n beetje op en neer en soms een beetje ertussen.

Nu ik jullie in mijn vorige post al laten weten heb over het 'neer'-gedeelte van mijn golfje, wil ik jullie ook wel enkele stukjes vertellen van mijn 'op'-gedeeltes.

Zo heeft mijn mama ooit nog naailes gevolgd (en ik ga dat later zeker ook nog volgen, maar daar gaat et em nu niet om) en toen ik naar een feestje moest, verkleed als sprookjesfiguur, kwam dit enorm van pas. Zo zijn we samen stof gaan kiezen, hebben we patronen gemaakt, met krijt op de stof getekend, speltjes gestoken en verstoken en tenslotte ook geknipt. Mijn mama heeft dan ook haar naaimachine boven gehaald en haar vaardigheden tenvolle benut. En zo ben ik nu de erg trotse eigenares van een prachtige rode cape om roodkapje mee te spelen!

Verder heeft Nathalie me kunnen overhalen dat lopen misschien wel een itsiepietsie goed zou zijn voor mijn conditie en dat ik me nu toch maar eens over mijn hekel aan lopen moest zetten. Vorige week dinsdag heb ik dan ook mijn eerste kleine mini-beetje gelopen. Wie weet wat dat zal geven?

Ook hebben mijn zusje en een blad papier mijn mama en mij deze week 'the riverdance' aangeleerd. Deze vrijdag hebben we t resultaat dan uitgetest op de opendeurdag van mijn zusje haar volksdansgroep en t lukte!!! Fantastisch he!!

En verder nog een heeeel belangrijk 'op'je. Namelijk al mijn vriendjes en mijn vriendinnetjes die luisteren naar het gezaag van mijn 'neer'tjes en er speciaal voor mij zijn met oortjes, oogjes, adviesjes en knuffels!

Nou ga ik maar nog wat verder golven...
Knuffel !

4 opmerkingen:

josefine zei

blij je te lezen, zo. heel veerle.
knuffel

Jolien zei

Weetje wat ook erg heilzaam is en goed voor de conditie? Zwemmen! Echt, Veerle, ik had een hekel gekweekt aan zwemmen kort na het einde van mijn middelbaar, maar nu ga ik af en toe gaan zwemmen, gewoon baantjes trekken en je kan je niet inbeelden hoeveel voldoening dat geeft!
Misschien moeten we eens een paar keer gaan zwemmen in de loop van het tweede semester?
Dan wil ik ook graag eens, in het tweede semester, een viltnamiddag houden, zoals al een tijdje aan een aantal mensen belooft. Samen zitten handwerk doen is één van de leukste bezigheden!
Veel liefs en dikke knuffel!

Anoniem zei

behalve dan dat samen kaarten of zo nog leuker is :)

Veerle zei

Oh vilten! Leuk, dat wil ik graag wel eens kunnen!

En zoals je in mijn blog kan lezen, zwemmen vind ik best ook een leuke bezigheid.