woensdag, november 08, 2006

tijd

Ik heb mijn blog alweer een tijdje schromelijk verwaarloosd. Bij deze mijn excuses hiervoor.
Waarom dit zo gekomen is, heeft alles te maken met tijd. Of beter gezegd het heeft alles te maken met een gebrek aan tijd.

Zo moet ik tot mijn spijt mededelen dat het gebrek aan tijd nog steeds aanwezig is. `Maar je bent nu toch iets op je blog aan het zetten?`denk je misschien? Ja, dat is wel zo. Maar dit momentje noem ik geen tijd... eerder een klein gaatje tussen werken en lesvolgen in. Want wanneer je na elke zin op je uurwerk kijkt of je niet beter al naar de les vertrekt, dan kan je bezwaarlijk zeggen dat je tijd hebt he?

Dus bij deze laat ik jullie nog eventjes met rust... tot ik nog eens een gaatje vind, of beter nog: tot ik nog eens tijd heb!

PS: een kleine positieve noot: Mijn gebrek aan tijd nu, geeft me misschien voldoende stof voor postjes wanneer ik wederom eens over tijd (of een gaatje) beschik.

3 opmerkingen:

Jolien zei

Ha! Het lijkt erop dat we de goeie ouwe Veerle terug hebben hier: vrolijk en tijdloos!
Geen probleem, het is een heel herkenbaar gevoel hoor. Hier in Engeland heb ik over het algemeen wel meer tijd dan thuis. Er is niet zo veel te doen. En langs de andere kant dan wel weer zoveel te doen (zoveel pubs en bars in Newcastle en ik wil ze allemaal leren kennen!)...
Maar Veerle, korte berichtjes op je blog waaruit iet of wat blijkt hoe het met je gaat zijn dik ok!
Veel moed gewenst in de drukte!

Els zei

aha, Jonas biedt zijn diensten aan..
(maar ik dacht wel dat Veerle graag oplet tijdens de lessen en dan kan je niet veel blogschrijfsels overschrijven hé Jonas?!)

Jolien zei

LOL!