donderdag, september 28, 2006

tussentijdse evaluatie

Op mijn stage bestaat zoiets als een tussentijdse evaluatie. Dat houdt in dat je zelf halfweg je stage een formuliertje invult. Er staan daar enkele puntjes op en je moet jezelf scoren op een schaal van 1-10 en daarbij ook noteren hoe je dat wil behouden of verder wil groeien (verbeteren zeg maar).
Dit dient ook als instrument om samen met je stagebegeleidster een evaluatiegesprekje aan te gaan. (dus met andere woorden te horen te krijgen wat je goed en wat je slecht doet en wat beter moet worden.)

Ik heb deze late voormiddag zo'n evaluatiegesprekje. Aiai, wat ben ik daar nerveus over. Dat begrijpen jullie vast wel als jullie weten dat het op mijn stage dit jaar niet zo vlotjes gaat en mijn stagebegeleidster en ik niet zo op elkaar afgestemd zijn (om het mooi uit te drukken).

Soit, even op de tanden bijten zeker? Al doen mijn tanden na een maandje al pijn daarvan hoor. Ik wou soms dat ik weer eventjes gewoon kon naar de les gaan en studeren... (wat ik me in november vast ga beklagen, maar kom)

Iemand zin om te duimen voor mij?
Ik laat jullie wel weten hoe het verliep...

Geen opmerkingen: