maandag, december 18, 2006

OPO

Je vraagt je misschien af hoe ik aan zo'n rare titel voor een post kom. Wel eigenlijk is het een afkorting. (Dat wist je niet he?)
En je wil vast wel weten voor wat die afkorting staat. Awel, t is de afkorting van mijn vak: Ontwikkelen van Pedagogische Omgevingen. OPO dus.

Wel voor dit vak moesten we dus, raar maar waar, een pedagogische omgeving ontwerpen. En dat op pakweg een maandje tijd. Zottekes werk dus.
Maar ik kan jullie mededelen dat onze (We moesten in groepjes van 3 ontwerpen. Dus in mijn groepje zaten naast mezelf ook Nathalie en An) pedagogische omgeving, meer bepaald een website, af is. Cool he!

Jullie mogen er allemaal eens naar gaan kijken! (en zeker de mensen tussen de 16j en de 20j worden enorm aangeraden om te gaan kijken omdat het speciaal voor hen gemaakt is en het invullen van het evaluatieformulier zou hierbij ook een grote hulp zijn)

Klik gewoon hier en dan kom je vanzelf op de website. Over wat ie gaat mogen jullie helemaal zelf ontdekken, want ik ga stoppen met typen en van mijn verjaardagstaart gaan smullen.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Dag Veerle

Blijkt dat er een probleem is met het IP-adres. Nu, ligt dat aan de website of aan het feit dat ik er probeer op te geraken met een computer van de unief?

Ik ben wel benieuwd!

Jolien

Jolien zei

Ha Veerle, goed nieuws!

Ik zit nu thuis op mijn computer en blijkt dat ik de website nu wel kan openen. Dus het lag aan de firewall van de unief (ik heb hier en daar wel eens horen vallen dat die serieus filtert!). Ik heb eens een vlug kijkje genomen, maar zal later nog eens een langzaam nemen ook en het evaluatieformulier invullen.

Dus tot later,

Jolien

josefine zei

idem hier, ik zal later uitgebreid de inhoud bekijken want tenslotte behoor ik tot de doelgroep :-) op t eerste zicht zag het er wel aantrekkelijk uit. tot later voor gefundeerdere kritieken.