zondag, december 24, 2006

examen MEOII (deel 2)

Dank je wel aan ieder die eens geduimd heeft voor mij!

Weet je, in mijn vriendengroepje van de klas ga ik door als iemand die je toch wel goed kan noemen in statistiek (zijnde mijn vak MEOII) . Ondanks al dat vertrouwen in mij, was ik toch immens zenuwachtig voor het examen. Je kent dat wel, anderen op de zenuwen werken, buikpijn, ijsberen en dergelijke meer...

Het examen op zich viel eigenlijk heel goed mee hoor. Ik begon nogal gestresst en gehaast omdat iedereen ons op het hart gedrukt had dat we ons moesten haasten want dat we te weinig tijd zouden hebben. Maar ik zag al gauw dat ik qua tijd zeer goed zat en ben op mijn gemak beginnen werken. Spss en Amos zijn beide erg braaf geweest en hebben gedaan wat ze moesten doen, of ik dat ook gedaan heb, is een andere vraag.

Ik hoop trouwens dat ik de juiste cijfertjes uit de juiste kolommetjes op de juiste manier op mijn blad heb geschreven. Soit... dat zullen we wel zien als we t resultaat krijgen.

Bij deze kan ik dus met vreugde melden dat mijn eerste examen al achter de rug is. (en ook al twee presentaties, wat ook een pak van mijn hart is)
Verder kan ik ook melden dat ik me een dag vrij genomen heb gisteren als beloning, maar nu dus weer aan het werk moet...

1 opmerking:

Jolien zei

Veerle, Veerle

Als ik las dat het goed gegaan was, begon ik meteen te glimlachen! "Veerle toch."
Dit is een goed begin, Veerle. Nu kan je niet anders dan de moed erin hebben. Vlieg er ten volle in en het vertrouwen dat je soms mist in jezelf zal ik in jou bijpassen!

Knuffel