dinsdag, mei 29, 2007

Harige hoopjes

Sommigen weten het al, maar anderen helemaal niet. Zaterdag ben ik naar de kapster geweest. (alle, niet in een kapsalon, maar bij mijn oma thuis. Bij ons zijn zo n dingen familieaangelegenheden.)

Anyway, mijn haren zijn dus een beetje bijgeknipt. En die van Jonas trouwens ook.

Om jullie een plezier te doen, want niet iedereen kan me zomaar eens een bezoekje komen brengen, heb ik een foto van mij en mijn haar laten trekken. Maar omdat ik jullie ook een beetje wil plagen, ga ik eerst een andere foto posten.
Namelijk de foto van de hoeveelheid haar die achterbleef nadat Jonas zijn haar en mijn haar geknipt waren. Voor de foto van onze nieuwe kapsels zal je nog even geduld moeten oefenen.

De afgeknipte haren van Jonas

De afgeknipte haren van Veerle


TO BE CONTINUED....

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Veerle! Ik raad je aan een waarschuwing te plaatsen bovenaan je post want die foto's zijn echt gruwelijk. Arme lange haren :-( want je weet, de zin van het leven is niet alleen meer hoeden dragen maar ook langere haren dragen toch?

Veerle zei

Ach Pieter toch! Ik hoop dat deze foto's je nog niet al te veel van je melk hebben gebracht. Want dan zullen de foto's die volgen niet veel beters teweeg brengen. (bij deze een waarschuwing voor mijn volgende post)

'k Ga verder niet veel meer zeggen of ik verklap te veel. Tot de volgende!

knuffel

Jonas zei

iedereen weet toch dat de zin van het leven jezelf ladderzat drinken is? Pieter toch...

Anoniem zei

Het resultaat van de knipactie is de moeite waard om te bekijken.
Een geslaagde operatie
ik kijk uit naar de volgende presentaties na de studieperiode

josefine zei

waar blijven de foto's van het resultaat!!?
we zijn ongeduldig! :-)

Jolien zei

Jonas die heb ik al gezien en als Veerle ook zo'n transformatie is ondergaan, raad ik iedereen toch maar de tijd die ons nog rest voor die volgende post zich mentaal voor te bereiden.

lol. zo erg is het niet. maar jonas is toch behoorlijk veranderd van 'looks', maar ik wou wel een beetje mee de spanning opvoeren die er zeker in zit... veerle, wanneer??