zondag, mei 20, 2007

Workshop

Ik vertelde in mijn laatste post dat ik regelmatiger ging schrijven en meer substantieels ging vertellen. Dus daar zal ik maar aan beginnen:

Vorige zondag ben ik met Nathalie, een vriendin van uit mijn klas, naar een workshop gegaan. Ja, ik weet het, op moederdag en op een zondag een workshop gaan volgen, is mss een beetje een raar moment, maar zo'n dingen gebeuren nu eenmaal. Het was een workshop kindergrime. Nu weten jullie vast wel wat je je daarbij moet voorstellen, nl. meisjes in prinsessjes en vlindertjes leren shminken en jongens in vanalle stoere en griezelige dingen.

Natuurlijk zijn we eenvoudig begonnen op die workshop, het was dan ook een workshop voor beginners. We begonnen met lijntjes en krulletjes en druppeltjes op onze eigen arm te schilderen. Gelukkig dat die shmink nog goed af ging, want anders had ik wel een erg blauwe arm gehad.

Daarna begonnen we met het echte werk op plastieken hoofden en daarna op elkaars gezicht. Dat was best nog plezant en ik heb me voorgenomen veel te oefenen zodat ik er goed in word. Trouwens, wie proefkonijn wil zijn, mag zich altijd aanmelden. ;-)

Om jullie te plezieren, hieronder enkele fotootjes:


Voor wie het niet zou zien, dit moet een vlinder voorstellen. En ik ben trots op mijn werk!


Ook ik moest eraan geloven en werd omgetoverd in een leuke vlinder.


Maar daar bleef het niet bij:

Ik werd een gemene draak...
waarna ik wraak kon nemen en Nathalie omtoverde in een gevaarlijke weerwolf.



4 opmerkingen:

josefine zei

superdeluxedemax!

ik probeer me weer te herinneren wat mijn favoriete schmink alter ego was, maar ik lijk het even vergeten te zijn....

(waarop josefine verzinkt in het proberen ophalen van herinneringen aan lagere schoolfeesten)

Anoniem zei

Oo!! Oo!! Mij mag je zoveel beschilderen als je wil. Dus kom maar zo snel als je kan hierheen dan kunnen we ondertussen nog over stroopwafels, banken en patat praten.

Liefs,

josefine zei

IK WEET HET WEER!!!
...
een leeeuwww

:-D

Veerle zei

Sorry Pieter, wegens een klein euvel (examens) kan ik niet direct naar Groningen komen. Maar wees gerust, je zal nog wel eens mijn slachtoffer worden.

En Josefine, als ik veel oefen, wie weet overtuig ik je dan wel eens om nogmaals een leeuw te worden. ;-)