dinsdag, april 01, 2008

Chocolade

Het is alweer een hele poos geleden, dat heb je nu eenmaal wanneer je verdwaalt bent in een moeras... Daar zijn maar heel af en toe plaatsen waar je op internet kan. ;-)

Maar nu gaat het over iets leuks en lekkers, over chocolade!
Laat ik zeggen dat Belgische chocolade de beste choclade is van de hele wereld. En ik ben niet de enigste die dat vindt. Vinden jullie dat ook?

Dit jaar is een Belgisch chocolademerk 125 jaar. En dit weekend werd dit in Gent gevierd met gratis chocolade. Zelfs in deze moerassige tijden vond ik dat ik dat niet kon missen, dus ben ik daar even een kijkje gaan nemen en natuurlijk... eens gaan proeven!


Nu ben ik dus een klein beetje gratis chocolade rijker. Jammiejammie!

Ik moet wel zeggen dat het 'evenement' verder enigszins teleurstellend was.
Zeg nu zelf... Ze maken reclame voor een 'village' op het sint-pietersplein. Dan verwacht je toch niet enkele hutjes op een kwartje van het sint-pietersplein, waar je in vijf stappen alles gezien hebt?
Ach soit... ik mag niet klagen zeker? Maar volgens mij hadden ze geld genoeg om die 'village' toch iets imposanter te maken.

2 opmerkingen:

Jolien zei

En ik heb het gemist...
Ik heb er zoveel keer voorbijgereden en erdoor en zo ook, nieuwsgierig errond gereden enzovoort, maar natuurlijk niet op de juiste momenten.
Welke chocolade heb je precies gekregen??

Geniet ervan!

Veerle zei

Zoals je uit de post kon opmaken heb je eigenlijk niet zo heel veel gemist, behalve dan de gratis chocolade.

Effe denken, we kregen een bouchee, een mignonette in een nieuwe smaak, een stukje chocola met noten, een chocotoff en een chocoladepaashaas.

Als ik het zo bekijk, was het eigenlijk best de moeite. :-)