woensdag, april 23, 2008

een bijna-blinde non-recentie

Zoals de meesten wel weten draag ik al jaren een bril (en ook wel al een hele tijd lenzen). Het 'bijna-blind-zijn' maakt dus al lang deel uit van mijn leven, dus wordt het zo wel eens tijd dat ik er ook eens iets over post. Niet dat er zo immens veel over te vertellen valt. Het enige interessante is misschien dat ik me een bult zou verschieten moest ik s morgens wakker worden en scherp zien. Dus... neen dank je wel, ik ben perfect tevreden met mijn 'bijna-blinde' ogen.

Hoe kom ik nu in hemelsnaam op dit onderwerp? Is het zomaar ineens uit mijn brein ontsproten? Neen hoor, het had wel degelijk een aanleiding. Mijn momenteel favoriete schrijfster houdt zelf ook een blog bij en zij bracht me eigenlijk op het idee voor deze post. Ik wil er even tussen vermelden dat ze 'momenteel' mijn favoriete schrijfster is, omdat ik zoveel boeken graag lees en dus af en toe eens verander van favoriet. Ik ben dus eigenlijk niet echt voor het concept favoriet, tenzij het enkel in het meervoud gebruikt wordt. :-) Maar dat is misschien stof voor een andere post, het gaat hier over brillen.

Op de blog van mijn momenteel favoriete schrijfster, of ook wel één van mijn favoriete schrijfsters geheten, las ik overlaast een post over mensen met brillen in verhalen. Ik vond het best interessant en entertainend (het is nu eenmaal een goede schrijfster) om het te lezen. Ik ga nu wel geen recentie schrijven over die blogpost, want wie mij kent, weet dat ik daar rotslecht in ben en dat ook niet graag doe. Ik wil jullie gewoon aanraden de post eens te lezen. Om dit voor jullie gemakkelijk toegankelijk te maken en de kans te vergroten dat jullie het ook effectief lezen, wilde ik hier een directe link naar de betreffende blogpost maken. Maar ik heb geen idee hoe ik dat kan doen, dus dat zal niet lukken. Ik zal hier dus maar een directe link naar haar blog zetten en ik kan je erbij zeggen dat het gaat om de post van 25 maart 2008.

Veel leesplezier!

1 opmerking:

Anoniem zei

waarom niet:)