dinsdag, april 01, 2008

Een reis naar ...

Het is bewezen!
Echt waar!

Wat is er bewezen? Wel, het is bewezen dat je met de bus echt overal, maar dan ook echt overal naar toe kan.

Ben ik daar weeral met een bus verhaal? Ja, ik weet het, het wordt een beetje een gewoonte. Maar ik kan er echt niet aan doen... het overkomt me nu eenmaal.

Zo zat ik vandaag weer op de Gentse bus-met-vuilbak. Maar dat doet er eigenlijk niet toe. Wat ik zag toen ik op die bus zat, dat is hetgeen waar het hier eigenlijk om draait. Ik zat gewoon rustig uit het raam te staren, toen er een bus in de tegenovergestelde richting passeerde. Dat is op zich niets abnormaals, behalve dan dat dit een speciale bus was. Het was de bus die alleen al door zijn bestaan, bewees dat een bus echt wel overal naar toe reist.

Om jullie maar niet langer in spanning te houden en om de praktische reden dat ik wil gaan slapen, zal ik maar vertellen wat de bestemming was van deze speciale bus. Deze bus reed naar... JUPITER!
Echt waar! Dat stond op de bus!

Bij deze... wie wil er mee een ritje maken naar Jupiter?

4 opmerkingen:

Jolien zei

Zouden er dan ook bussen naar Mercurius en Mars en Saturnus en zo geweest zijn die dag? Jammer dat ik het gemist heb, anders had ik best wel zo'n ritje willen maken!
Jolien

Veerle zei

Ik heb er geen idee van, wat die andere bussen betreft. Enkel die naar Jupiter heb ik gezien. Misschien rijden ze afwisselend, want het is vast een lange trip.

Als ik ooit een uurtabel van die bussen tegenkom, dan nodig ik je zeker uit voor een ritje!

Jolien zei

Joepi!-ter. ;-)

ps Het klinkt misschien ongeloofwaardig, maar ik heb mijn blog heropend. jdvcassiopeia.blogspot.com. er staat nog niet veel bijzonders op dus hang ik het nog niet aan de grote bel, maar dat komt binnenkort wel.

Veerle zei

Ik ben heel blij dat je ook terug begonnen bent met je blog. Ik zal er zeker eens een kijkje op gaan nemen!