donderdag, oktober 19, 2006

doodgewoon niet veel

Zoals ik al tegen sommige mensen vertelde, hoef je niet zoveel mee te maken om toch wat te vertellen te hebben. Echt waar!
Al is het natuurlijk eenvoudiger en voor de hand liggender om veel te schrijven als je veel meemaakt. Al moet ik zeggen dat op momenten dat ik veel meemaak, ik juist geen tijd heb om veel te typen op mijn computer.

Vandaag was weer zo'n dagje waarop ik eigenlijk niks heb meegemaakt. En eigenlijk heb ik daar immens van genoten. Een beetje lang slapen (maar toch niet lang genoeg, maar dat is nu eenmaal iets dat zichzelf niet oplost in een nacht), een beetje lezen, mijn fiets halen bij de fietsenmaker, vers brood halen bij de bakker.......

Ja, het is best leuk eindelijk mijn fiets terug te hebben. Hoe lief mijn mama en mijn zusje ook waren om hun fietsen aan mij uit te lenen, toch is het leuk mijn eigen fietsje terug te hebben. Bleek zelfs dat naast het kapot zijn van mijn buiten- en binnenband, er zelfs twee spaken kapot waren in mijn wiel! Komt da tegen...

Oh ja, gisteren heeft mijn broer mijn laptop in orde gebracht. Ja hoor, ik heb een nieuwe laptop. 't Is niet zo'n vree sjieken, gewoon die via den unief. Meer geld heb ik nu eenmaal niet en hij dient eigenlijk gewoon om op te werken voor school. Want zoals je weet is het een half uur fietsen naar mijn school en vorig jaar verloor ik door springuren enorm veel tijd. Dit jaar ben ik dus van plan minder tijd te verliezen door gewoon op school op mijn laptop te werken. Handig he?!

Nu ga ik mijn doodgewone avondje verder zetten met een beetje avondeten. Want ik ben al zeker 3 keer geroepen, dus dat betekent dat als ik nog langer wacht, mijn eten koud zal zijn. En zeg nu zelf, het zou toch een beetje te veel van t goede zijn als ik dan nog een post zou posten over het feit dat mijn eten koud was vandaag... Dat ga ik jullie nu ook weer niet aandoen.

Nog een prettige dag! En geniet van de kleine dingen!

1 opmerking:

Veerle zei

Neen... t is geen bizarre vorm van thermometer.


Maar goeie poging...