maandag, oktober 02, 2006

Een feestje

Het weer is er echt niet naar vandaag, echt typisch Belgisch regenweer. Maar zaterdag was het gelukkig niet zo en scheen het zonnetje op ons bolletje!
Zaterdag was namelijk mijn verjaardagsfeesje, aan zee voor de verandering. Er was een grote opkomst, we waren met z'n elven!

Ik had graag Jolien, Pieter en Josefine ook uitgenodigd, maar dat kon spijtig genoeg niet. Telkens als ik mijn adresboek overliep moest ik me inhouden om jullie adressen er niet bij te zetten. Spijtig spijtig en zo zullen er vast nog momenten komen. Maar ik bekijk het positief, t is een teken dat jullie erbij horen en ferm gemist worden!

Maar door deze blog, kunnen jullie er toch een beetje bij zijn en kunnen diegenen die er wel waren alles nog eens beleven.

Het begon allemaal met een afspraak om 14 uur aan het station van Gent Sint-Pieters. En voor wie het niet zou kunnen geloven, van mijn gasten was Floris de eerste! (Geef toe, daar kan hij nu toch het komende jaar mee stoefen he?)
Iedereen was goed op tijd (tot mijn vreugde, want anders was het probleem-probleem) en we haalden zonder problemen de trein. 't Is wel een splitstrein en we zaten in de verkeerde wagon waardoor we bijna naar Blankenberge gingen. Maar ook dat kwam allemaal goed.
Na een uurtje rustig praten op een rustige trein kwamen we aan in Heist. Ook daar scheen het zonnetje! Heerlijk!





Eens in het appartement werd er gedronken en gegeten en natuurlijk ook pakjes opengendaan!
Ik kreeg veel leuke cadeautjes! Echt dank je wel aan iedereen!
Maar één cadeautje stak er toch een beetje bovenuit. Zoals je kan zien ben ik nu de trotse eigenares van twee schattige gele laarsjes!







Na de pakjes werd het tijd om het strand en de zee met onze aanwezigheid te vereren. Ook hier werden vele foto's getrokken en er werden zotte sprongen gedaan, in de lucht of naar de belletjes van Elkes bellenblaas.

Ik vond het feestje echt gezellig! (een opkikkertje dat ik echt nodig had) Voor mij was het zeker geslaagd en ik denk dat iedereen zicht goed geamuseerd heeft.
(Voor meer foto's verwijs ik iedereen door naar mijn space: http://najmanji.spaces.live.com en voor de foto's die Martin getrokken heeft, verwijs ik iedereen door naar Martin.)

Knuffel!

2 opmerkingen:

josefine zei

WAW!! dat zag er vréselijk leuk uit. de foto waar jullie allemaal zweven is waanzinnig geslaagd! ik kijk alvast uit naar volgend jaar, das natuurlijk een voordeel van verjaardagen: ze komen terug. veel liefs; en geniet nog na he..

Jolien zei

Ik sluit me aan bij Josefine. En meer nog, de zeeeeeee... Ik wil zo graag nog eens naar de zee! Het is zo ongeveer een haar en twee maand geleden dat ik nog eens in de zee gezwommen heb en evenlang dat ik nog eens aan de Belgische kust was. Ik ben gisteren wel naar de Engelse kust geweest. Ook mooi, maar we zijn niet op het strand geweest, maar ik ben er zeker van dat ik nog eens dat strand op ga om pootje te baden voor het al te koud wordt hier.
Veerle, ik heb gelukkig nog een viertal maand tijd om je iets moois mee te brengen hier uit Engeland!
Proficiat (zowel met je verjaardag als met het blijkbaar geslaagde feestje)!
Jolien